برندهای لوازم خانگی

لوازم خانگی اسنوا

لوازم خانگی اسنوا

لوازم خانگی اسنوا :

شرکت اسنوا تولیدکننده انواع لوازم خانگی و زیر مجموعه گروه صنعتی انتخاب و یکی بزرگترین تولید کننده های لوازم خانگی کشور است. این کارخانه در سال ۱۳۸۵ در زمینی بالغ بر بیست هزار متر مربع در شهرک صنعتی مورچه خورت احداث شده و تولید محصولات سرمایشی، گرمایشی و اجاق گاز شامل اجاق گازهای توکار Built-In (هاب، هود، مایکروفر، سینک و آون‌)و اجاق‌گاز ایستاده(Free Stand) از سبد بزرگ محصولات لوازم خانگی گروه صنعتی انتخاب را به عهده دارد. در وبسایت این شرکت آمده است : اسنوا یک برند است! یک برند محبوب و دارای اصالت. همواره در افق طلایی رنگ انتخاب مشتریان، تداعی عزم ملی و اراده ایرانی بوده و خواهد بود.لوگو و نشان اسنوا، یادآور آرامش خاطر و آزادی کامل در انتخاب برای مشتریان گرامی است.
این شرکت دارای جدیدترین تکنولوژی تولید مانند دستگاه های رباتیک ، دستگاه های C.N.C خم و برش، تکنولوژی جوش پلاسما دستگاه های پرس می باشد تا محصول مطابق با استانداردهای داخلی و خارجی تولید کنند.
شرکت اسنوا دارای خطوط مختلف تولید و نیز واحدهای R&D، کیفیت، فروش و لجستیک می باشد که حدود 250 نفر در آن مشغول بکار هستند.

انواع لوازم خانگی اسنوا

کارخانه اسنوا، تولید کننده محصولات مختلف لوازم خانگی از جمله تلویزیون ، یخچال فریزر ، ماشین ظرفشویی ، ماشین لباسشویی ، محصولات سرمایشی، گرمایشی و اجاق گاز شامل اجاق‌گاز ایستاده(Free Stand)، اجاق گازهای توکار Built-In (هاب، هود، مایکروویو، سینک و آون‌) و همچنین تولید کولرهای آبی می باشد هم‌اکنون بیش از ۶۵ مدل متنوع  از لوازم خانگی در این کارخانه تولید و به بازار عرضه می‌شود.حدود ۲۵% از حجم تولیدی محصولات به کشورهای خاورمیانه صادر می شود.محصولات کارخانه تولیدی اسنوا با پنج برند اسنوا، دوو، بست، تکنوگاز و Carino Carlo به بازار مصرف عرضه می‌شوند.

خط تولید اتوماتیک لوازم خانگی اسنوا

اسنوا اولین کارخانه تولیدکننده دارای تکنولوژی خط تولید و پوشش‌دهی به صورت تمام اتوماتیک با استانداردهای اروپا و آمریکا را مستقر کرده تا با کاهش و حتی حذف خطاها بتواند با افزایش کیفیت و دستیابی به سوی تولید بدون عیب محصولات قدم بردارد.

مزایای اسنوا نسبت به رقبای داخلی و خارجی

علاوه بر ماشین‌آلات و تجهیزات پیشرفته ، اسنوا در تولید محصولات خود بر اساس فرمولاسیون انحصاری، از مواد اولیه‌ای استفاده می‌کند که این مواد اولیه به دلیل تولید دانش‌محور بر اساس توان ملی، با مواد اولیه مورد مصرف در کارخانه‌های مشابه تراز اول دنیا کاملاً قابل رقابت است. فرمولاسیون مواد اولیه اسنوا، کاملاً مطابق با استانداردهای اروپایی بوده که دانش و تکنولوژی آن به صورت انحصاری در اختیار گروه صنعتی انتخاب و شرکت اسنوا قرار دارد.

ساخت لعاب‌های هوشمند با مواد نانو، که در تولید فر اجاق‌های ایستاده، آون‌های توکار و … استفاده می‌شود از دیگر نو‌آوری‌های محصولات اسنواست. این لعاب‌ها SELF-CLEAN هستند که با ذرات نانو متریال، از پنج سال گذشته تاکنون در برخی محصولات تولیدی نصب می‌شوند.محصولات تولید شده به کمک این لعاب‌های هوشمند که بیشتر در قسمت فِر محصولات نصب شده است، احتیاجی به تمیزکردن توسط مصرت‌کننده نداشته و در اثر پخت و پزهای غذایی در داخل فر قطعات د ارای این پوشش خود تمیزکن هستند.از دیگر ابتکارات این شرکت در زمینه پوشش خارجی، استفاده از پوشش‌های آنتی باکتریال در محصولات می باشد که این نوع پوشش نیز برای اولین بار در محصولات لوازم خانگی تولید داخل صورت گرفته است.

لوازم خانگی اسنوا

کنترل کیفیت همه جانبه، ضامن کیفیت لوازم خانگی اسنوا

آزمایشگاه آکرودیته آتیه سازان سپاهان به عنوان آزمایشگاه کنترل کیفیت گروه صنعتی انتخاب، زیر نظر سازمان ملی استاندارد ایران فعالیت می‌کند که در کنار کنترل کیفیت محصولات گروه صنعتی انتخاب، محصولات دیگر شرکت‌ها را نیز تست کنترل کیفیت و استاندارد می‌کند. در نتیجه فعالیت این آزمایشگاه و دیگر تلاش‌هایی که برای ارتقای سطح کیفیت محصولات اسنوا صورت گرفته، مدرکCE که امکان صادرات محصولات به اروپا را فراهم می‌کند برای محصولات شرکت اسنوا صادر شده است.هر محصول تولید شده در این کارخانه، از زمان تامین قطعه تا تحویل به مشتری شش مرحله کنترل کیفیت را پشت سر می‌گذارد که عبارتند از:

گواهینامه ها و جوایز بین‌المللی

اخذ گواهی نامه سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) شامل گواهینامه های بین المللی: BS OHSAS 18001: 2007 ، ISO 9001: 2008 ،ISO 14001: 2004

اخذ گواهینامه CE Marking در سال ۲۰۱۱ به منظور صادرات اجاق گاز به اروپا.

اخذ گواهینامه B.V به منظور صادرات اجاق گاز به عراق و دیگر کشورهای منطقه.

کنترل تولیدکنندگان خارج از مجموعه : اولین مرحله کنترل کیفیت، در محل تولیدکننده چه داخل و چه خارج از کشور با تحویل و اجرای طرح‌های کنترلی اسنوا به آنها صورت می‌گیرد. این طرح‌های کنترلی بر اساس استانداردهای بین‌المللی ASTM , ISO, BSI , ANSI و … تدوین شده است و برای اجرا به تامین‌کنندگان با هدف افزایش ارتقا سطح کیفی تولیدکننده ارایه می شود.

کنترل کیفی ورودی قطعات: اقلام ورودی بعد از دریافت از تامین‌کننده و قبل از مصرف در مونتاژ از نظر پارامترهای کیفیتی مطابق جداول استاندارد MINITARY تست و کنترل می‌شوند.

کنترل عمر مفید قطعات مصرفی : کلیه قطعات مصرفی در محصولات تولیدی از نظر پارامترهای کیفیتی LIFE TIME و یا طول عمر حیات قطعه مطابق با استانداردهای بین المللی ASTM , ISO, BSI , ANSI مورد بررسی قرار می گیرند.

کنترل حین فرآیند قطعات تولیدی: در فرآیندهای ویژه رنگ و لعاب و همچنین حین مونتاژ، کنترل کیفیت ایستگاههای کاری با سیستم‌های کنترلی فوق پیشرفته Firewall به منظور دستیابی به سوی سیستمهای کیفیتی بدون عیب ZERO-EFECT و همچنین با پیاده سازی سیستم شش سیگما عیوب در فرآیندها به سمت صفر کاهش یافته است.

کنترل عملکردی محصول: در حین فرایند تولید، کنترلهای کلیدی بر روی محصولات لوازم خانگی اسنوا در ۵ ایستگاه مختلف به صورت 100% انجام می شود. هر محصولی که تولید می‌شود، به صورت رندم نمونه برداری شده و به آزمایشگاه اکرودیته نیز ارسال می گردد و تستهای عملکرد محصول صد در صد انجام می‌شود.

کنترل نهایی فروش: تمام محصول‌ها، پس از بسته‌بندی و ارسال به نقاط مختلف کشور به صورت رندم‌برداری در انبارهایی که سطح ایران وجود دارد از نظر پارامترهای حمل و نقل، انبارش و حتی پارامترهای عدم آسیب‌پذیری با اجرای سیتمهای SQFE بررسی مجدد می‌شود.

این برند ها را هم ببینید : برند جی پلاسبرند سامسونگ

1 دیدگاه برای “لوازم خانگی اسنوا

  1. ممنون از توضیحات عالیتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *